بدون تووووووووو...
درباره وبلاگ

زندگی چیه ؟ زندگی عشقه. عشق چیه ؟ عشق بوسیدنه. بوسیدن چیه ؟ بیا اینجا بهت بگم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 64718
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

!دختر تنها!
دو شنبه 9 / 2 / 1391برچسب:, :: 23:3 ::  نويسنده : سیده مائده       

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

بدون تو

من ، سالها خیره به آسمان بدون تو

به دنبال تمام علامت سوالهای روی دیوار

ابر بود ، برای همیشه

آن موقع ها خوب بود ،

حتی خیال صاف شدن آسمان

که رویای شبانه ام بود

نمی دانم ،

شاید فکر میکردم پشت آن همه ابر

خورشید است !!

شاید .....

سوسوی چراغ از فاصله ای نزدیک

ولی .....

کاش برای همیشه همین می بود

بدنبال علامت سوالی

که نمی دانستم جوابش هیچ است !

پشت ابر، یک آسمان بی ستاره ، بدون ماه !

سوسوی چراغی که فقط خالی بودن خانه را نشان میداد

و من

کاش

هیچ وقت بدنبال جوابش نمی رفتم

آن موقع

شاید هنوز همه چیز خوب می بود

در رویای تو ! 

 



نظرات شما عزیزان:

Amin
ساعت12:26---6 خرداد 1391
سلام وب باحالی داری اگه با تبادل لینک موافقی باینکم و بیا و به من خبر بده تا لینکت کنم

Amin
ساعت12:26---6 خرداد 1391
سلام وب باحالی داری اگه با تبادل لینک موافقی باینکم و بیا و به من خبر بده تا لینکت کنم

...
ساعت19:16---11 ارديبهشت 1391


سیده مائده
ساعت23:28---9 ارديبهشت 1391
سلام خوب بود عالی...........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: